tillbaka

är tillbaka och segisdegis som vanligt. det blir alltid såhär när jag åker ifrån någonstans. det är så jobbigt att åka ifrån. och ibland känns det som om man inte gjorde något annat. jag bara åker ifrån, om och om igen.
men redan imorgon är det bättre. det är alltid så. första dagen är som det är. det är tråkigt att starta upp vardagen igen och jag hatar att säga hejdå. sån himla tråkig ord. men redan dagen efter är jag min vanliga pigga jag. för att även om jag ofta åker ifrån någonting så åker jag sällan till sämre saker. jag brukar ha det rätt så gött oavsett vart jag lever.
och dessutom har jag precis sett ett nytt avsnitt av one tree hill. och ätit kakor. och så såg jag att det har kommit två nya avsnitt av gossip girl. väääldigt narrebarre!! så livet leker ändå, trots att man varit tvungen att krama om och säga hejdå idag.
och en glad graj till: om en vecka får jag pussas!
så nu ska jag sova och bli pigg och glad. imorgon väntar en spännande skoldag. och massor av plugg, på riktigt. som jag har längtat. elleeeer??
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0