update om mitt liv

nu är tentan gjort! eller det var den egentligen länge sen, närmare sagt klockan 10.30. det var en fråga som överraskade mig totalt men jag hoppas på att ordbajset räddar mig även den här gången. ordbajs är bra bajs.
.
efter tentan tog jag en sväng på stan och luktade på lite parfymer. snart måste jag köpa en ny men det är svårt att välja. egentligen hade jag velat att ha många parfymer. eller många och många, cirkus sju stycken hade ju räckt lätt. men nu är jag varken miljonär eller gift med en miljonär så jag för nöja mig med en. och då måste jag vara säker på att jag väljer rätt. (har just nu två favoriter.) nästa veckan kommer jag igen åka flyg och eftersom jag är smart tjej tänkte jag köpa min nya parfym på flygplatsen. lite billigare och så har man något att göra där.
.
annars har jag bara nördat. hittat nåra sköna nya låtar. tagit kort på mig själv. läst bloggar. lagat och ätit sjukt god lunch. sett ett avsnitt gossip girl. fixat min telefon. viktigt. hmmm... läste precis vad jag skrivit. musik+kort på mig själv+bloggar+gossip girl+pill med mobilen=jag är rätt så fjortis vad? fast jag lagar min egen mat. så jag är nog vuxen ändå.
.
snart ska jag gymma. i fall ni undrade alltså.
.
och det var allt jag hade att berätta just nu. tack för att ni lyssnade. eller läste. tack hursomhelst.
och pusshejpuss/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0