2011-08-08

det var en mycket bra helg med lite tid själv, lite tid med mamma och syrran, tid med kompisar, fest, bio, mat och flöt, och allt najs. var väl lite seg och trött igår eftersom det blev så sent i lördags. o så gick jag hem fast, i alla fall nästan hela vägen. gick först med mina kompisar men dom var ju framme mycket tidigre än jag. så jag vinkade dom hejdå sa god natt och började gå med självsäkra steg mot syrrans lägenhet. och gick såklart vilse så in i helvete. frågte en kille om vägen och han frågte om jag inte ville sova hos honom i stället. kom igen nu det är ingen bra att du går här själv och det är lugn du kan sova på soffan. det var så himla snällt och bussigt och trovärdigt sagt, han var ju bara orolig för mig, han hade inga baktankar als, så jag sa ja. NOT. i stället stoppade jag nästa taxi och tog taxi hem resten av vägen. chauffören skrattade åt mig.
.
jag kom hem till landet imorse eftersom jag jobbar kvällar den här veckan. känns konstigt. har dessutom stora problem: först och främst orkar jag inte sminka mig. och för den andra så vet jag inte riktigt vad jag ska göra nu sista timmen innan jag ska åka till jobbet. eller faktiskt så är det mer än en timme kvar innan jag behöver åka, tror jag. är inte helt 100 om hurdags kvällspassen på veckorna börjar. tänkte bara dyka upp. livin on the edge. fast en sak vet jag: äta ska jag. det ska jag faktiskt göra alldeles strax. om cirkus 4 minuter.
förresten så är det bara fyra dagar kvar tills Han kommer hit.. shithishtihsithsihtishtis så himla sweeeeet!!!!!!!
.
det är måndag och det är lite regnigt och det passar mig fint som snus.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0