2011-08-29

det var en bra helg! även om det i lördags blev lite väl mycket alkohol. har inte så många minnen från dom sista timmarna meeeen vad gör det om hundra år? det var så himla mycket gamla bekanta som var ute att man blev bjuden på öl från höger och vänster och egentligen hade det nog räckt med bara ett håll. men hursomhelst, jag hade kul och det var roligt att för första gången festa med mina nya jobbarkompisar. (hela kvällen började det ju med en fest på jobbet. det var bastu och spel och mat och dricka och väldigt roligt.) narre barre att träffa kollegor utanför jobbet. ...fast nu var vi faktiskt i samma byggnad. men ändå. det var en bra avslutning på mitt sommaruppdrag!
.
fast helt över är det inte än. inte förrän på fredag! jobbar kväll måndag till torsdag och dagspass på fredag. och sen åker jag direkt från jobbet till kalmar. via helsingfors och stockholm förstås. måste ju åka lite båt.
.
så då kör vi. sista veckan. pirr och pepp o allt det där. WOOP WOOP!
massor av pussar! /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0