ååååh det är så kuligt med CV

eller inte..

gårdagen tillbringades (inte spenderades för spendera det gör man endast med cash) framför datorn. Skrev ett cover letter och mitt CV. Båda sög. Varför är det så svårt att skryta om sig själv? 
På kvälla så spelade vi bowling. Jag vann två omgångar :D och sen måste jag väl tillägga att R vann en omgång och fick mer poäng än jag men jag tkr man är bättre om man är bra överlag.. alltså inte bara en turrunda liksom hehe det här diskuterades flitigt igår. Se, det är inte så svårt att skryta om sig själv?

Imorgon fyller jag år. Jag firade faktiskt min födelsedag i Holland förra året med men det enda jag kommer ihåg från den va att ja va ledsen för att jag skulle dra hem till Sverige dagen efter. Denna gången är jag inte lika ledsen för den här damen ska bo på slott i helgen :)

/Janneke

Kommentarer
Postat av: Jessica h

huh, jag måste också skriva mitt CV, längtar inte....

2011-08-18 @ 12:33:39
URL: http://xomarcheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0