det skulle varit en kort arbetsdag men det blev en lång i stället

flitens lampa har lyst hela dagen idag. bra hanna karoliina annikki sihlman! jag har säkert skrivit en miljon tecken idag. minst. jag känner mig tom helt stressad. och egentligen helt utan anledning! (fast det är kanske för att jag jobbade cirkus 14 timmar igår) men har haft så himla mycket att skriva idag så det har blivit rätt så hetsigt. och då blir man lite upphetsad själv. mmm journalistikporr... eller inte. hursomhelst, nu ska jag koppla av. eftersom nu har jag jobbat färdigt och ska fika med några tjejvänner.
andas ut... puuuuh... lämna jobbet här på skrivbordet. tänk inte på morgondagen. planera inte. skit i deadlinen nu.
sköööööööööööööönt.
.


harmoni. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0