en damp-dag, naj KVÄLL, på jobbet

det är fredag.
klockan är snart fem.
asker är i finland.

gissa hur sugen jag är att jobba kväll idag?
inte speciellt men kan inte gåt något åt det.
förutom jobba kväll. så att det blir gjort.
men hade jag fått bestämme själv, hade jag just nu druckit vin. med asker.
och så hade jag ändå fått betalt, kvälls-ob såklart.
oooh. men det är bara några timmar kvar och dessutom ska jag bjuda på bullar. är inte jag den bästa kollegan någonsin??
och så ska jag vara ledig på måndag och tisdag så efter det här är jag ledig i hela FYRA DAGAR. shit det är ju en evighet!!!
tagga!!! (snart)


koncentrationsförmåga den här fredagen: 0.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0