ge mej en spruta eller nått

min visdomstand får inte plats i min mum men den envisas med att komma upp iaf. SMÄRTA.
Lever på alvedon och sömnbrist :( Jag pallar inte.. kostar skjortan att gå till tandläkaren och det här ska tydligen gå över av sig själv? Känns inte som de kommer göra de dock. De finns ju för fän inte plats för tanden så varför skulle de gå över? De kommer ju fortsätta trycka tills den dagen Janneke får in sina cash så hon kan betala en operation.
Nu ska jag på hand spa och de är väl skönt men med mitt aj aj humör tkr jag till och med att det ska bli jobbigt. Jag kan liksom inte ens stänga munnen för att de är så svullet. Rick, jag kommer äta mängder med glass idag! Så det så.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0