ingen klok start på veckan

det är måndag och det känns i varenda hjärncell. Allt går trögt och inget går som det ska. Jag sitter på kontoret och har bråkat med ett arkivsystem i cirka en hel dag. Det hade ju säkert vart väldigt kul att bråka med det här systemet när man har tid till det men det har jag inte.. imorgon börjar min editing challenge och då vill jag va klar med allt annat som jag måste göra.. jag har nämligen en liten sekreterar praktik vid sidan av min journalist praktik. Behöver jag säga vilken som är roligast?

Eftersom min data krashcar cirka en gång i halvtimmen så orkar ingen med mitt pustande och frustande mer.. därför kommer jag ta ledigt en timma tidigare för att käka middag med min syster och hennes partner (haha skrattar alltid när jag hör ordet partner). Därför måste jag säga att jag tillägga att min partner ska dit också. Partner partner partner. Haha
Oj vad jag flummar iväg nu. Först gnäller jag om att jag inte har tid och sen säger jag att jag ska gå en timma tidigare? Älskar svängningar. 


Mitt face ljuger inte.. idag är det en ingen-bra-start-på-veckan-dag. Dock vet jag att kvällen blir nice bajs. Off to Amsterdam. Se hela min dag svänger. Yääh. Hej då
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0