jag är nästan där

onsdag!
och nästan allt är fixad. elleeeer?? men mycket iaf.
efter jobbet igår körde jag tilllahtis och hälsade på brorsan och hans sambo. det var trevligt men jag undrar, varför kan inte alla bara flytta med mig till sverige? allt vore mycket enklare då.
innan jobbet var jag och köpte jättemycket hälso-hippi-super-mat. jag har ju blivit frälst av alla smoothies o annat sånt så nu köpte jag alla basgrajer jag behövde. det var bara nån pulver dom inte hade (haha att använda ordet pulver får det låta som knark). och jag upptäckte också att man kan bli jätteglad och pirrig av att köpa matgrajer! det var precis som att köpa kläder, nästan iaf. sjukt. jag är nog vuxen.
och jag var på banken. och jag var på jobbet. så man kan säga att jag var överallt.
idag ska jag packa skor.
och jobba såklart.
herregud jag åker ju övermorn. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag är nervös. på riktigt!
hur kommer det att vara?
men bara så att du vet janneke så är jag på väg. jag kommer jag kommer. jag är nästan där.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0