min dag har varit bra!

min arbetsmåndag var inte alls som jannekes. jag har haft skitkul idag!! kan jag inte göra bara personporträtt o sånt hela dagarna? det e så sjukt kul att träffa folk o prata med dom. nyheter i all ära, men det är roligare att göra lite längre intervjuer.
var bland annat och besökte min gamla gymnasieskola. det doftade gymnasium. och såg ut som det också. blev lite nostalgisk. intervjuade min gamla studievägledare, hon var så söt. och så tog jag bild på mig själv vid stolarna där jag och mina kompisar brukade hänga. behöver jag ens nämna att vi var coolaste i hela skolan?
sen interjuvade jag en innebandyspelare som ska börja sista året på gymnasiet. gissa om jag blev spelsugen? svar: tusen ja.
.

naj jag är inte värsta anorektikerbiffen och inte heller är jag SÅ blek (fast nästan). det är vinkeln och blixten som lurar..
.
nu ska jag hem. oj så kul det har varit idag!!
puss/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0