på g: bygg&bo

.
här sitter jag och chillar. bra bild vad? för övrigt kan jag säga att den gamla kameran som jag har på jobbet låter något fruktansvärt mycket när man tar bild på den. världens TÖKTÖKTÖKTBAMTÖKS! när man trycker på knappen. och BEEP när man ställer in skärpan. och nu när jag tog bild med självutlösaren så sa den BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP innan det där TÖKTÖKTÖKTTBAMTÖKS! så jag kunde inte göra om min bild. mina kollegor var nog redan misstänksamma. dom tror säkert att jag har en tamagotchi här som jag leker med. alternativt en lastbil som jag backar...
naj men tänkte bara säga hej från mitt jobb. idag skriver jag om lågenergihusen. det står även lite grävande journalistik på min agenda när jag ska skriva om tomtpriser i borgå. jag är ansvarig för tidningens bygg&bo bilaga som ska komma ut nästa vecka. jag. måste jag påpeka att på min skärm ser ni en modeblogg (som jag läser för att jag har lunch)????? fast jag gick ju i träslöjd. och så har jag alltid klarat av att montera ihop mina egna IKEA möbler (till skillnad från vissa av mina vänner heheh).
äsch, jag är nog rätt kvinna på rätt jobb.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0