sov så fint

idag har varit en sann bakisdag i holländsk anda. gjort nada. eller okej jag har ätit. har kört både kvalite och kvantitet. fisksoppa, mackor, ostar, varma mackor, cirkus 3kilo cookies och massa annat gott.
och så gick jag en liten sväng. utöver det har jag legat på soffan, tittat på tv och pratat med släktingar som varit på besök. jag är så rolig att träffa när jag är bakis.
nu på kvällen har jag försökt planera mina två sista veckor i finland. känns konstigt att sommaren snart är slut och jag ska tillbaka till kalmar. men jag är faktiskt pepp. även om det såklart är lite vemodigt att åka härifrån. men jag är ändå mest pepp.
snart är sommaren slut.
som tur gillar jag hösten.
bild från september förra året.
.
nu ska jag sova för att imorgon ska jag vara en vuxen människa och jobba. sov så gott ni. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0