stolt

jag är stolt över Hanna män som fått intervjua statsministern :D Congrats. Tycker även att det är väldigt skönt att höra att hon kommer hit snart. Jag ska lämna henne och Asker ifred på fredag men på lördag kommer jag nog inte lämna ifred..vi får se vad damen har för planer men om hon inte har några så är jag rätt bra på att planera in henne.
Förutom att jag planerat Hannas liv så har jag även börjat få ordning på mitt. Fixat med papper, banker, skatter och annat trist. Min to do lista är fortfarande lång men det är mest för att jag inte får tummen ur för att göra dom riktigt tråkiga sakerna.. tex. skriva cv. Ni måste ju tro att jag skrivit cv en månad nu och det känns nästan lite så.. eller egentligen är det ju mitt personliga brev jag jobbar på. Skulle ju så hemst gärna vilja ha praktik utomlands igen och då gäller det ju att engelskan är perfect och sen vill jag ju gärna ha ett roligt brev med lite humor men samtidigt tillräckligt seriöst för att ses som allvarlig. Dagens islandshäst.
Vad ruskigt dåligt de går på föreläsningarna. Ska man anteckna allt eller inget? Jag vet inte för jag fattar inte. Herlich!
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0