update

det är lugnt, inga psykbryt idag. fast jag var nära att få ett precis. men nu ska jag inte tänka på det. det löser sig alltid och jag hinner att bli bäst i världen senare. (fast jag har inte så mycket tålamod..)
hursomhelst. tänkte bara uppdatera lite om mitt liv just nu. vi börjar med lite fakta:
.
namn: Hanna Sihlman. alltså inga ändringar där.
ålder: 24. wuhu! helt plötsligt har jag blivit ett år äldre.
yrke: student. och sommarjournalist eller hur ska man säga det på ett fint sätt?
civilstånd: sjöänka. ingen ändring där heller, ÄN.
favoritfärg: vet fortfarande inte.
favoritmat: just idag är jag sugen på plättar med brännäslor. ja det är sant!! och svamp och lök och hemmagjord pesto. det här gjorde min bror och hans sambo till oss för ett par veckor sen. sjukt gott.
.
det var väl det viktigaste.
veckorna går fortfarnade sjukt fort. jobbejobbe, hem, träna, äta, chilla, sova. har faktiskt haft lite ångest över hur tråkig jag är. bara för att man numera är 24 behöver man väl inte bli en surpuppa? spontanitet, vart har du tagit vägen? fast det här med att köra bil till och från och på jobbet avgränser ju ens liv.. man måste kunna hålla sig vaken på morgonen när man kör till jobbet. och nykter måste man också vara. så det är inga lätta krav som ställs på mig den här sommaren, naj. det är nog därför jag är så himla tråkig.
.
men exakt om en vecka händer bästa grajen. då kommer Han hit!!!!! då ska jag inte vara tråkig. då ska jag hitta på saker och jag ska mysa och jag ska pussas och jag ska äta god mat (fast det gör jag hela tiden. men inte med Honom) och jag ska även vara ledig i hela F Y R A dagar!!! hur härligt som helst.
om en vecka alltså. bara 7 dagar... iiiK! vi har ju inte sett varandra på två månader. jag är faktiskt nervös. pirrig och pepp men även nervös. det är ju Han!!
hursomhelst. innan dess ska jag ha en sjukt härlig helg. ska till helsingfors igen och festa alabama. blev ju ingen partaj förra helgen. och jag känner att jag behöver lite poco loco party. så på lördag gäller det.
och på fredag ska jag vara holländsk och gå ut för en drink. sweet.
det var allt om mitt liv. läget med er då?
puss/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0