världens sämsta updating

förlåt förlåt jag sket för hårt..
nej, det gjorde jag inte men däremot har jag sugit på att uppdatera och detta har sina orsaker. För det första firade jag min födelsedag i fredags och åh, vad härlig den var. Vaknade klockan 05.15 av att klockan ringde och trodde helt seriöst att det var ett skämt. Men nää, Rick gick och gjorde frukost till mej då. Den sötnöten :) Fick även min post och paket. Fick ett par SKITBALLA skullcandy hörlurar. Ascoola! Fick även två trisslotter. Vann 25 spänn!
Efter det så somnade jag om som en liten prinsessa och vaknade ett par timmar senare. Gick ner till vardagsrummet och fick en liten chock när rummet va fullt med ballonger och slingers.. Rick vet att jag ogillar det och det var ju självklart därför han gjorde det..

Drog mig till frisören och slinga utväxten och klippte mej lite.. efter det gick jag till solariet. Hur skönt som helst! Gick hem och gjorde pancakes och kollade på Teen Mom 2. Så jäkla skön dag!
När Rick kom hem va de andra bullar. Va tvungen att klä upp mig och put some make up on. Överraskningfest :) Hur roligt som helst! De kom massa folk och fick ännu mer presenter.. Och nästan viktigast av allt.. jag fick en prinsesstårta som det stod "Grattis på födelsedagen" på. Jag vart väldigt rörd och förvånad. Hade liksom väntat mej en film kväll elle nått liknande..

Oskarpa ballonger



Skarp Janneke skär tårta.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0