duude..

... nu kor jag igang. Och jag kan ju redan fran borjan beratta for er att tyvarr har det hollandska alfabetet inte lika manga bokstaver som vi har i det svenska alfabetet. Kan ni gissa vilka som fattas?
Jag har varit en "hollandbo" i exakt en vecka nu. Dock har jag mina saker lite varstans for jag har inte fatt nycklarna till mitt lilla hus an. Dagarna tillbringar jag mest tillsammans med Rick. Han jobbar. Jag har semester. wow de ar skont. Jag gor egentligen absolut ingenting forutom att jag leker hemmafru ibland. Tar inte hand om ungar men om allt annat en hemmafru gor sasom; tvatta, stada, laga mat och ser skitbra ut. Eller?
Naj, maste erkanna att jag ser inte skitbra ut for ja ar blek alabama. men eftersom solen skiner har i holland kanske man ska lagga sig vid poolen och steka lite. Eller?
Naj, det ar inte riktigt sa varmt har men nastan... Jag kan anvanda min skinnpaj iaf!
Just nu sa ar jag faktiskt hos min oma och opa i castricum. Njuter av att va vid havet och chillar mest. Ska traffa Eva ikvall. Eva ar min barndomsvan som ja inte traffat pa tio ar men ja har ju inte forandrats ett smack de sista tio aren sa hon kommer nog kanna igen mej. 

Mer om detta imorgon. Vill bara saga att fy fan vad bra jag mar.
/Janneke

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad mysigt det ska bli att läsa din blogg :) eller din och Hannas blogg ;)

2011-01-24 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0