ingen panik!!

jag lever. har bara inte hunnit blogga nåt eftersom jag har LEVT PÅ RIKTIGT, inte bara på nätet. galet!! skitit i facebooks spännande värld, alla bloggar och mejlen i flera(=2) dagar. livin on the edge. men gott har det varit!
kom hem till kalmar idag efter 6,5 mycket givande timmar på bussen. snark. fast jag läste en bok under resan och den var bra och smart. faktiskt!! brukar ju gotta mig i härlig chicklit men den här gången läste jag något som var nyttigt på riktigt. vuxenpoäng. när vi väl kom hem var det första vi gjorde.... mat, såklart. (jag vet vad kåta janneke tänkte att vi gjorde.....) ooh en hel dag i bussen med bara chips och nötter. visst gott men varm mat är bäst. hursomhelst det var härligt att komma hem, packa upp, äta, titta på hipp hipp och konstatera att man är ledig imorgon. det tar ju på krafterna att vara på semester.
nixpix nu ska jag inte skriva mer utan jag ska gå och lägga mig. det får blir mer korvomusande imorgon. pusshejgodnatt. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0