Resturang at bajs



Rick och jag oppnade en egen resturang igar. Vi gjorde tre-ratters och bjod in hans paron till middag. Jag tkr de ar lite laskigt att lasa recept eftersom jag tkr de ar soft att bara slanga ihop natt och kunna skryta med att man kommit pa de sjalv... men ja maste anda saga att entrecote med potatisgratang och tiramisun till efterratt gick hem bra hos gasterna. Resturangen dopte vi till At bajs. Vilken tur att inte alla pratar svenska!

Idag jobbar Ricky sa jag drog pa mig lopardojorna innan och va ute och "sprang" en timme. iiiisch min kondis suger haststjart. men har tankt att bygga upp den lite. Rick nyper mig i magen cirkus 225 ggr om dagen. Vet inte riktigt om de ar karleksnyp eller mest ett tecken pa att ja borde borja trana!? haha men de gar bra iaf.
Jag ar kvar hos rick en vecka till eftersom skolan inte borjar forran den 7e. sweet!

Nu ska ja kaka nuts.
Liefs, Janneke


Kommentarer
Postat av: Danialbenedicte

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-12-09 @ 07:22:21
URL: http://danialbenedicte.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0