sthlm calling

nu tar jag mina väskor, som troligen innehåller alldeles för mycket grejer även om jag den här gången varit sjuk duktig på packa, och åker till Stockholm. har varit hård mot mig själv och inte låtit fem par skor och klänningar smyga sig in i min väska, MEN det är jobbigt att vara idrottsnarkoman eftersom träningskläder och skor tar ju halva väskan. riktig ISLANDSHÄST.
hursomhelst det ska bli så kul att komma iväg! kul att hitta på något innan man åker nästa söndag (till holland alltså). har även laddat lite ny musik till min mobil så tågresan ska inte heller bli så jobbig. det är förresten är grej som ska bli FETT i holland -> musiken. dom har ju så grymt mycket bra musik där. och det är lite annat än här i sverige (och i finland) och det är ju alltid trevligt med lite nya artister att bli kär i.
hipp o hej leverpastej! nu åker jag. PUSS! /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0