bimbojag

medans janneke gör värsta häftiga jobbgrajer och på riktigt är grävande journalist så är jag mest blondin. besökte ett byggarbetsplats idag och fatta vad blondin och tjejig jag såg ut när jag gick runt omkring där med stor hjälm och högklackade skor. tur att jag inte hade kjol/klänning! hahaha.. noll trovärdighet.. dessutom blev jag genast trakasserd när jag kom dit. en man vinkade till mig, jag trodde att han var min intervjuperson, gick fram till honom och det enda han ville var att snacka massa ryska till mig och med tanke på att hans ton så handlade det om min utseende. eller om att jag är en tjej. eller något annat sexistisk. visst, det kan ha varit att han ville ha en intellektuell samtal med mig om utveklingen i burma. jag förstod ju inte vad han sa. men jag tror inte det. speciellt med tanke på att hans kompisar garvade rätt så gott när han gick tillbaks till dom.
hursomhelst. jag bjuder på det.
nu ska jag skriva lite text.
och gud vad coolt sensation låter även om jag måste säga att jag hade aldrig orkat dansa hela natten. tro eller ej men jag är inte en person som dansar hela natten. var ute i lördags och tyckte att det var så himla tråkigt att tränga med andra på dansgolvet. min kompis blev helt chockad när jag efter en stund avslöjade att jag inte tyckte det var så kul att dansa. liten stund visst, men inte i flera timmar, det blir ju långtråkigt. det är ju lite konstigt eftersom egentligen tycker jag om att dansa. men på dansgolvet blir det lätt bara samma sak, låt efter låt. och då blir jag adhd.
jaja. nu vet ni det.
dags att arbeta! puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0