coco

varför la jag upp en midsommar bild igår? jag kan inte ens svara på den frågan.. phu. Både igår och idag jobbar jag hemifrån. Jag gillart! Anledningen till varför jag jobbar hemma är dock inte lika kul för jag går på antibiotika för urinvägsinfektion.
Men.. jag jobbar inte speciellt mycket om jag ska va ärlig. Igår blev det helt plötsligt sommar så jag drog till stan och pysslade. Jag fick en "present" av Rick när vi firade ett halvår. Presenten var att jag fick välja något fint och köpa det. Jag ville göra ett eget smycke och det var precis det jag gjorde igår :) Ska till en annan affär idag och skriva något på armbandet jag gjorde igår.. vad ska man skriva.. kanske ska skriva att Rick pruttar skitmycket efter det att vi börjat prutta inför varandra. Prutt prutt kan jag skriva. 

Jag kommer ha en riktigt bra helg tror jag och det behöver jag för igår bokades en hemresa med lite ledsna tankar.. den 26e flyttar jag hem och den 28e blir jag Kalmarbo. Som tur kostar inte resor sådär jättemkt så jag kan komma och hälsa på ofta! (hoppas hoppas hoppas). Äach, det kommer gå bra. Ska bli otroligt kul att träffa alla i skolan igen också.. och korren.. den har jag saknat :)

Btw måste jag tillägga att alla här tkr jag är en nörd som vill gå på Harry Potter så det är ingen! som vill gå med mej..dubbel snark. jag vill ju se Harry. Accio Harry P.

Puss
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0