god förmiddag

då så! nu är det helg och därmed befinner jag mig i helsingfors. har syrrans lägenhet helt för mig själv. ojojojoj!
började morgonen med en löprunda och sen var jag och handlade bär och snart har jag druckit upp min frukost smoothie. så gott! jag är helt frälst. det är helgernas specialitet: smoothies. gott o så har man massa hippieknarkgrajer i så är det hälsosamt med.
tänkte snart dra till stan och chilla lite. rätt så gött att gå på stan själv, tror jag iaf. länge sen jag gjorde det! måste hitta svart bikini. och så vet man aldrig i fall man hittar annat också.. heheeeeeee!
förresten så hände det en sjuk graj igår. jag var i en park med några kompisar och tog en bärs. vi satt där, snackte och chillade när det helt plötsligt kom en tjej och sa till mig:
"jag får två euro om jag pussar dig"
jag bara öööö??? fattade nada. hon fnittrade (hon var fjortis) o sa kom igen kom igen bara en puss o så äcklig är jag väl inte.
jag kände mig väldig förvirrad men till slut pressade jag ihop mina läppar och gjorde mig redo för att ge en puss på kinden.
då HÅNGLAR hon mig! typ! alltså tungan o allt. tur att min mun var stängt (för en gångs skull) hahahaha det var faktiskt lite komiskt. kände som att någon slickade mig i ansiktet.
varför händer sånt här just till mig? det fanns ju massa andra i parken med.
det är nog det att jag är så het. elleeeeeeer...?!?
pusspuss! (inte hångel) /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0