helgen då...

jaaaa vad gjorde jag?
i fredags åkte massa bil med tjejkompisar. även lite fel. vad vore en raod trip utan en felkörning??
övernattade på en sommarstuga, badade näck i sjön och bastade.
på lördagemorgon plockade jag färska blåbär till frukost.
sen åkte vi lite bil till.
kom till joensuu.
var på en festival.
drack rose till lunch.
kollade på ett par artister.
hängde vid öltältet.
men kom ändå hem rätt så tidigt.
i söndags hade jag migränanfall.
ville dö.
men gjorde inte det :.p.P:P:P:P:P:P
i stället överlevde jag och blev människa igen.
var på festival igen.
drack vatten till lunch. och åt karelska piroger.
sen åkte vi massa bil igen.
och skrattade massor.
och planerade varandras bröllop.
MYCKET BRA BAJS hela resan! förutom några timmars migrän då.
.
oj och så gjorde jag en sak till:
.

nämligen kastade ut mig från en vagn i 65 meters höjd. fritt fall kändes bra häftigt, dock gick det väääldigt fort. fallskärmshopp näst!



adrenalinkick ja tack.

idag är det måndag och det känns men jag är glad ändå. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0