HH = Härliga Helg

jag har börjat inse varför arbetare gillar helg.. då är man ledig.. jag gillart! 

Hade en riktigt mysig dag igår. Vaknade kanske inte upp på bästa sidan men efter en sväng i stan och mkt tänkande släpptes mina problem lös och dom sprang iväg. SKÖNT! 
Busade med Rick när jag kom hem och den dåliga dagen vändes till någonting väldigt bra. Vi gick ut och åt på kvällen och tog oss en promenad i regnet. När vi kom hem tände vi massa ljus och pysslade ihop en fotobok (inte digital). Vart svintrött och somnade som en stock och  vaknade nyss och kände för att fortsätta ha bra stämning. Därför bakade jag scones så nu sitter jag och väntar på att de ska bli klara. Slänger upp två bilder från den UTSÖKTA middagen. Grekisk is the shit.





/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0