mongoinlägg

ojoj. tiden går som vanligt fort. jobbejobbejobbe o sen på kvällarna försöker man vara lite social och träna och göra vad vet jag. mamma och pappa är iväg på road trip så jag och syrran är ensamma på landet. eller var. bror och hans sambo kom igår. och det var väldigt trevligt eftersom dom är väldigt roliga och trevliga och dessutom är dom duktiga på att laga bra och god mat. så jag har haft det bra dessa dagar av juli.
och imorgon är det min namnsdag här i finland så grattis jag!! dessutom fyller jag år snart vilket vi ska fira på fredag. en av mina vänner fyller också år så vi ska ha liten kalas ihop. blir samma gäng som i helgen när vi var på festival. + en tjej som jobbte då. så de blir najsbajs.
jag har nog inget annat att berätta. det är svårt att blogga såhär på sommaren eftersom man har inte så mycket motivation. hmm.. men något kan jag väl berätta. jag är väldigt väldigt shoppingsugen. vill ha skor. och kläder. och klänningar. och allt roligt. och massa matgrajer också. vill ha Honom med. och vill ha ny musik. några tips? och så vill jag sova vilket jag ska göra nu. imorgon ska jag upp tidigt eftersom jag tänkte springa innan jobbet. jag sa det bara för att provocera hahahahhaha. fick ni ångest nu??? hahahahah.
adhd jag kanske?
.
min arbetsplats. obsobsobs två telefoner. jag är så populär och busy.
.
godnatt/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0