nakna nyheter

syrran sa precis:
- jaa-a, men du hade ju redan haft kläder på dig i flera timmar.
jag bara hallååå klart jag är naken jag kom ju precis från bastun.
men det var inte det hon syftade på. hon menar att jag är naken jämt.
och jag måste erkänna att det stämmer nog, i alla fall på sommaren.
det märkte vi när vi bodde ihop i hennes lägenhet. eller egentligen ska man nog kalla den för slott. den är ju 18 kvadratmeter stor. och om den andra hela tiden är naken så märks det. det finns inte så många platser att gömma sig.
inte så att jag skulle gömma mig. inte från min syster iaf. jag är rätt så bekväm av mig och dessutom är jag ju van. jag, janneke o karin brukade ju bada näck med massa konstigt folk i holland.
hursomhelst.
det jag skulle säga var att jag har märkt att jag gillar att vara naken.
iaf på sommaren och när det är riktigt varmt.
bara så att ni vet.
.
jag vet, ni hade funderat på det här. nästan så att ni inte kunnat sova pga det.
men ni behöver inte oroa er. nu kan ni sova gott.
nu när ni vet om mitt nakna jag.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0