ojoj snart ska man sova igen

idag har jag städat. ooh vad skönt. fast jag vet fortfarande inte vart en jacka har tagit vägen. min snygga gråa army jacka, vaaaar ääääär duuuuu (jag skriker i slow motion för att vara extra tydlig)???????
o naj, jag har inte bara städat, jag har även jobbat, sprungit, ätit, fisit, bajsat, pinkat, tittat på tv, pratat på skype, åkt bil, petat i näsan, sorterat alla mina skivor o snart ska jag duscha. var det detaljerad nog?
nåra riktigt dåliga webcam captures från mitt rum. vem har tålad att vänta på att kameran ska säga klick liksom?? fast jag kan säga att suddiga bilder är ett stilgrepp som jag använder mig av. artyfarty.
men det är mi casa. eller mitt rum i mammas o pappas casa.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0