okej då

grattis du med systeryster.
ni som inte vet så är jag och systern födda på samma dag. fast det är tre år i mellan oss. eller närmare sagt är det 2 år, 364 dagar, 23 timmar och 53 minuter. alltså 3 år minus 7 minuter. ganska häftigt vad.
men detta innebär även att den här dagen inte är enbart min dag. utan även syrran får en liiiiten bit av kakan. förresten så gav hon mig en sjuk bra present: en korg full med cookies!! mumma namnamnam! jag gav henne ännu bättre present men jag är ju bäst av oss två. hursomhelst, det jag skulle säga var att det jobbiga är att varje år när det är min födelsedag måste jag komma ihåg att det även är syrrans födelsedag. fatta vilket ilandsproblem. och ett år glömde jag det. ooops. kommer inte göra om det. och det var inte så hemskt som det låter. det var så att hon skickade mig ett sms där det stod "grattis". jag skrev "tack" tillbaks. sen skrev hon "glömde du nåt". sen fick jag låtsas som att jag inte glömt nåt och till slut skriva en fin dikt. så jag räddade det ganska bra eller hur???!
.
som sagt här är hon. min underbara lillasyster. GRATTIS SNYGGING!
.
och ingen panik: med cookies fick jag en lapp där det stod: det här är inte hela din present. så andas ut. jag kommer att få något mer. (förutom cookies har jag hittils bara fått en fazer chocklad. och så fick jag en tröja o lite smycken från mina kompisar, men det var redan en vecka sen. men så betalar mina föräldrar till stor del för min mat och bensin just nu. så jag ska nog inte klaga)
nu ska jag fira min födelsedag med mina föräldrar. vi ska gå och lyssna på en blåsorkester. kommer att bli hELt SjUkt GaLEt ParTYYYYYY meD MasSa oLIka FaCEpaInTS som vår gamla klasskompis met hade sagt. yeheej!
puss o pill, vart jag vill. det är min dag idag så det är jag som bestämmer. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0