redo för en stressdag..eller inte



Idag börjar jag sent för jag kommer behöva jobba sent. Dock insåg jag idag att jag inte har så mkt tid innan min deadline och jag får magsår av tanken. Man får inte skriva dumma saker om sitt jobb på sin blogg så det är väl lika bra att jag inte gör det. Jag är mega redo!

Va väldigt skönt med en sovmorgon idag. Sov dock väldigt dåligt. Stress kanske.. men det är mysigt att hinna gosa lite. Rick är ledig en vecka så då har det varit extra jobbigt att gå upp vid kvart i sju.. när han ligger och mumsar och luktar sov ..det älskar jag.. mums och lukta sov alltså. 

Likabra att jag börjar göra mej klart för jobbet. 
/Janneke 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0