SENSATION

FETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFFETTFETTFETTFETTFETTFETTTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETTFETT

Fy fan  vad mäktigt det var. Jag vet inte ens om det går att beskriva. Förstår ni att om man kan dansa i 8,5 timmar i stäck hur bra musiken måste vara då? Vi hade endast kisse- och matpauser och sen en vilo paus på en kvart. Förutom det var det dance for life. Jag ska LÄTT dit varje år. Wow vad mäktigt.


/Janneke

P.s min kuuuuuuuken dator kan ingenting och jag vill slänga den i väggen. De går inte att ladda upp bilder heller. Snark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0