skön helg

Efter jobbet i fredags gick jag, rick, bob och martine ut och åt :) Åt gött kött men drack mest vin. Sen var Rick en torris och åkte till Den Haag och festade med sin kompis. Min idé var hemmakväll med mej själv (och candy och snackisnack såklart) men ett par glas vin i stan med Bob och Martine slutade med party a la halva natten och årets värsta bakfylla.

I lördags gick vi upp vid typ tolv och käkade frulle. Mådde dåligt så vi la oss i sängen igen. Somnade om och vaknade igen vid 17. Slängde mej i soffan och rörde mej inte ur fläcken till klockan 02.00. Rick fick laga mat och greja för jag mådde verkligen sjäääärtbajsdåligt. Hade en väldigt mysig dag med mycket gos och krams

Söndagen (alltså idag) har jag fått lite mer gjort iaf. Vi stor städade imorse (behövligt) och sen drog vi till Den Haag för lite shopping. Jag och Rick firade sex månader för ett par dagar sen och jag fick rosor och ett kort där det stod att jag fick välja ut nått fint och sen en middag på resturang. Han är nog lite kär i mej tror jag. 
Dock är jag dålig på att veta vad jag ska välja? en rolex klocka kanske? 

Nu ska jag jobba. Inte jätte pepp men men, de är ju trots att söndag och jag har ju skippat kolla mailen på en dag och tja, det märks. 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0