snygg-Åke

Känns skönt att man hann med en bbq igår. Gick faktiskt hem tidigare från jobbet för jag kände att jag va värd att vara hemma innan halv åtta. Jag har ju 3 timmars resande varje dag och det innebär att jag kan göra rätt mkt jobb på tåget. Det enda som suger stjärt är att jag inte har något internet så jag sitter liksom och skriver mina mail men kan inte skicka iväg dom. Snarkiparki.

Förutom det brukar jag ha en tendens att somna till dom sista 10 minuterna innan jag ska hoppa av.. Det är rätt skönt faktiskt! Jag hopppas på en liten tupplur idag också för mitt tåg gick nämligen vid sju idag, mitt i natten liksom. Men Janneke journalisten Wackerberg får skylla sig själv för det var hon som bestämde att intervjun skulle vara 10.00 a.m. (Nairobi time) = 09.00 a.m. (Amsterdam time). Snarkiparki igen.
Idag kan vi ju hoppas att intervjun går bättre än den jag gjorde häromdagen. Jag ska intervjua en man som blev blind när den amerikanska ambassaden bombades i Nairobi. Det ska bli riktigt intressant faktiskt. Har redan snackat med han på telefon och han verkar vara en riktigt härlig människa. Fingers crossed på att jag inte sabbar alllt! Heja heja.

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0