det nya svarta

alla vet ju att det är kokosvatten.
det nya svarta alltså.
och som vanligt har jag koll på läget.
och därmed dricker jag kokosvatten.
det är jag och alla kändisar.
har alltid känt att vi har någon slags djupare kontakt.
faktiskt mycket gott på riktigt, i alla fall efter träningen.
nu ska jag duscha. måste ju bli fin och fräsch eftersom idag ska jag njuta av kompisars sällskap, vin och sushi! och sommar, såklart. jag är alltså ledig idag. så nyheterna: ta det lugnt, idag jagar jag inte er. men på fredag gäller det igen. jag har äran att jobba under midsommar. fast det gör mig inget. jag tycker om mitt jobb.
och dessutom får jag vara ledig idag och imorgon. yeheej!!!
janneke, när är du tillbaka? saknar dig duudis!!!!  även om jag kommer att bli irriterad över din bränna. menmen, alla har sina roller. min roll är att vara albino. och din roll är att vara en pepparkaksgubbe. sånt är livet.
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0