GESLAAGD

hej då bajs skola! Vi kommer aldrig ses igen muhaha. Skolan är mer eller mindre avklarad, iaf journalism biten.. nu återstår det bara att se hur de gick med communication.. jag håller tummarna om att Niek inte är sej själv och bara sätter godkänt utan strul. Men sådan tur ska jag väl inte ha.. 

men vad spelar det för roll när det enda jag gör nu är att drömma mej bort till Portugal. Fatta att det bara är en vecka kvar tills jag ligger och kokar på playan. Jag vill åka till ett vattenland så det ska vi göra. 

Nu ska jag bara skriva ut mej gemeente Zwolle och sen sätta mej på tåget tillbaka till mitt nya hem. Mitt nya hem tillsammans med min gamla stjärtgosse. Lovely

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0