hannas tankar och funderingar

jag är precis hemkommen (obs klockan är 22.55!!!) och jag är nöjd. några timmar sen var jag lite smått förbannat eftersom jag hade glömt bort att ställa en självklar fråga, jag hade tagit dåliga bilder och så hade jag glömt bort att fetmarkera två namn. jag är fortfarande lite arg och besviken pga bilderna men skitsamma jag kan inte göra något åt det nu. dessutom tror jag att jag lyckades lite bättre på nu på kvällen när jag åkte buss kors och tvärs i borgås grannkommun lovisa. (vilket iofs inte säger så mycket. så dåliga var bilderna som jag tog på dagen.)

men som sagt jag är nöjd. jag må vara världens virrpanna och hoppetossa och adhd och allt det där men jag har ändå gort rätt så smarta val i livet. t.ex. valde jag rätt när jag valde kavajaen till studenten för fem år sen (hjälp det var fem år sen). grävde fram kavajen i förgår och den är sjukt snygg!! bra där hanna. och så är det här med skolan med. känns som att jag har valt helt rätt. kanske kommer jag om några år (eller till och med om ett år) och är arg och förbannar och svär över hela branschen men just nu känns det bra. just nu är det najsbajs. (vilket kan ju bero på att jag bara jobbat i tre dagar. allt är fortfarande spännande och roligt. det är liksom honey moon. jag är nykär. jag är ung och dum och ung och idealist och allt det där. vänta bara tills jag blir gammal och bitter. hoppas jag fortfarande har en blogg då.)
godnatt på den. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0