hej alla jag ogillar rubriker dom är så svåra att formulera

god morgon finland, sverige och världen.
det var bra bajs igår. eftersom jag var ledig, och är ledig idag, var jag och några kompisar och gjorde stan här i helsingfors. brukar komma hit under mina lediga dagar. landet är mysigt och trevligt men ibland måste jag få komma till stan. jag vill kunna gå ut, köpa konstig mat (såsom sushi ojoj vilka grajer), gå i affärer och dricka cappucinos. dessutom måste jag ibland komma ifrån mina älskade föräldrar. jag älskar mamma och pappa men lite eget tid är aldrig fel. därför kommer jag hit. och för att det är skoj här och alla mina vänner bor här. typ.
.
den sega nattbussen tog mig hem vid två tiden igår och trots utgång känner jag mig pigg idag. funderar till och med i fall jag ska springa idag. g a l e t. men samtidigt har jag ett riktigt i-landsproblem: jag har riktigt bra hairday. och på ett sätt skulle jag inte vilja förstöra det. vilket löpning skulle göra.
.
jaja stora problem man har som sagt.
ska nog börja det hela med att hämta min kamera från min kompis.
imorgon blir det jobbe. det är najsbajs det med.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0