HELT galet

idag gick jag upp halv fem för att köra Honom till flygplatsen. snark både på att gå upp så tidigt och att lämna Honom. fast jag är glad för Hans skull. det är bra att Han kommer till sjön. och egentligen var det inte så tokigt att gå upp så tidigt. det har ju blivit sommar så det är ljust ute även klockan fem på morgonen, skönt! så nu när jag tänker efter så var det inte så stor snark ändå.
nu sitter jag och skriver på min paper om EU och populistiska partier. och det är snark. hade typ glömt bort att jag hade den här uppgiften klar att fixa. blaah. inspirationen försvann samma sekund jag anlände till sverige. egentligen sa att jag skulle göra uppgiften på en halvtimme. då var klockan halv elva-elva. men så kunde jag inte göra uppgiften klar eftersom.............jag åt lunch. INNAN klockan tolv! närmare sagt så åt jag lunch halv tolv. är inte det helt galet?!? livin' on the edge. men det kändes helt okej eftersom jag hade gått upp så tidigt. och så fick jag en klubba till efterrätt. ibland är det bra att ha barn på plats.
naj men nu ska skriva färdig den där papern. och sen ska jag fortsätta leka med Hans brorsbarn. och sen blir det innebandy och fotboll, spela och titta på. i stan. OJ. hur ska det gå att lämna landet och återvända till civilisationen? nervöst. mycket nervöst!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0