jag bloggar wow

så jag är i sverige nu. och allt är bra. och jag sitter inte vid datorn. och jag läser inga bloggar. och så är jag helt omedveten om vad som händer i världen. och så är jag lycklig. och så har jag en paper att skriva som jag struntar i.
.
med andra ord: just nu fångar jag stunden. tar allt det där annat sen. jobbar ju bäst under pressen!
.
brölloppet i torsdags var mycket fint. hade skoj. igår torsdags åt jag kött. mindre skoj. och det var inte med flit utan det var en dam som lurade mig att göra detta genom att skriva "fisk" på köttsalladen och "kött" på fisksalladen. busigt värre. men tror inte det var så himla stora mängder av kött i den där salladen eftersom min mage sa inte ens ifrån sig. men jaja. nu mobbar Han mig för att jag har varit vegetarian i två dagar. det är inte skoj någonstans. byhyyy..
.
och igår sjösatte vi en båt. bara sådär i förbifarten. det var skoj det med.
nu gnäller Han att jag är tråkig som bloggar. så då låtsasbloggar jag en stund till. har egentligen inte så mycket mer att berätta men kan inte sluta än. för att annars vore jag ju mesig. hahaaaaaa!!
puss! /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0