jag svettas och jag blir uppäten och jag har det bra

hmm..
jag börjar misstänka att kombinationen sommar och blogg inte är så fungerande.
har inte tid för båda liksom.
och aldrig skulle jag strunta i sommaren.
nu går det inte ens. det är över 30 plusgrader i finland. det är för varmt. det säger alla, fast sen säger de att man inte ska klaga. och så klagar dom ändå.
men det är ju skönt också. fast väldigt svettigt.
kan också berätta att i nätras tog och jag syrran en 2,5 timmar lång promenad. mellan klockan ett och halv fyra på natten. (den raden var jag bara tvungen att både göra tjock och kursiv och sen stryka under)
är det ljust och varmt ute så spelar klockslaget ingen roll.
dock är jag lite trött idag.
och så kan jag berätta att antalet myggbett har nog fyrdubblats. de ser inte kloka ut. mina baini alltså. kul. eller?
naj nu är det dags att återvända till verkligheten. los sol!
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0