måndagsinlägg på en tisdag

vad roligt att janneke duudis är tillbaka! och vad konstigt det låter att hon är tillbaka.. vi är ju inte ens i samma land. haha. jaja, ni hajar. välkommen tillbaks man.
.
och jag är lite smått avis på henne och rick. vilken sweet semester dom verkar ha haft! jag vill också. fast jag trivs i finland med, jag gillar fortfarande mitt jobb (det har ännu inte ändrats). men att få mysa hade varit fint.. men snart är det bara en månad kvar tills jag träffar Honom igen.
.
idag är det tisdag men det känns som en måndag för mig. jobbte fredag, lördag och söndag (och det gick bra, bara så att ni alla oroliga själ vet det) så jag fick ledigt igår. najs! tog syrran med mig och åkte till lahtis. hängde med min bror och hans familj och sen fyndade jag ett par sandaler. det är farligt att röra sig på stan när det är REAREAREA över allt. -50%, -75% överallt. puuuuh.. dagens islandshäst: det finns för mycket att köpa.
.
naj men nu är det dags att kicka igång den här arbetsveckan. börjar med morgonmötet. hihiii älskar säga att jag ska på möte. det låter så vuxet.
puss och pill, vart ni vill /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0