nördy nerd

Jag borde packa eller så borde jag njuta av det härliga vädret ..men istället så nördar jag. Jag har ju faktiskt inte varit inne på datorn på cirkus fem dagar så jag har en del bloggar att läsa.. och efter det så borde jag läsa tidningen för det har ja inte heller gjort på fem dagar. 

Rick sitter och laddar ner filmer så vi kan titta på de medan vi flyger men han sitter och svär en massa så jag tror inte de blir någon film..men vem bryr sig. Jag ska ligga på playan i nio hela dagar från och med imorgon. Jag slänger upp lite bilder till från dagarna i Sveriget. 


Min systerdotter Svea var också med på kalaset. Hon har verkligen blivit en riktig liten busunge som gillar stå i rampljuset (det ligger alltså i familjen)


"Titta på den granen Jens, den ser sjukt cool ut" 



/Janneke 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0