OJ

Päronen Wackerberg har varit och hälsat på sin dotter i Delft och det var tummen upp för det. Vi va och lunchade hos Ricks päron (nej, dom slog inte ihjäl varandra). Vi hade det riktigt trevligt, det skrattades till och med. Inte för att jag hade förväntat mig att dom skulle slå ihjäl varandra eller sitta tysta i tre timmar men man vet ju aldrig. Därefter gick jag tillsammans med päronen Wackerberg och Rick och knaprade på spare ribs. Va dödstrött när jag kom hem men jag var ju bjuden på en examen fest och det känns ju rätt tasktigt att inte dyka upp. Rick hatade mej för att jag tvingade dit honom och ännu mer när han insåg att jag gjort ett "litet" misstag. Jag tar historien från början: 
Josefin är en tjejkompis till mej och hon är tillsammans Marten. Marten har precis tagit examen och har bjudit oss på fest. Josefin har precis fyllt år så hon har också bjudit oss på fest. Jag antog att lördagens fest var för Marten eftersom jag läst det lite fort på facebook. Lite för fort kanske.. När vi anlände till festen stod Marten och Josefin utomhus. Vi kramade dem båda och sa grattis till Marten sen klev vi in i lägeneheten.. Josefins lägenhet med alla hennes kompisar. Men va fan tänkte jag, det kan ju helt seriöst inte vara så att det var hennes födelsedagsfest idag och inte på tisdag.. men jo, det var det! jag är inte värd att ha kompisar. 



/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0