Portugal 2011





Pallar jag verkigen 9 hela dagar med my man i Portugal? Svar ja! Om jag gör.. det är det enda jag skulle vilja göra hela året.. åka på semester alltså.. och hänga med my man såklart. Vi ska till Albufiera den 15e juni och jag längtar sönder mej. Vi var också duktiga nog att boka flyg och hotell separat och sparade en jekla massa pengar på det :) 

Idag ska jag till Ricks päron en sväng. Kanske ska ta en sväng på stan med..sugen på lite sommar shopping, lite söta linnen oså. Skulle va nice med ett par jeansshort till också.. det är superfint väder också så det vore ju nice med lite solning också. Sen måste jag ju faktiskt lyssna på 3 radioprogram idag. Rick jobbar så lär ju hinna med en del hih.

Puss Janneke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0