sorry.

jag är väldig dålig på blogga. det finns flera anledningar till detta:
- jag jobbar. jag har faktiskt inte lika mycket fritid som jag hade i holland. och det är så sjukt gott. härligt att ha lite rutiner. och ännu härligare: helg betyder på riktigt helg. jag är redan pirrig inför fredagen och fredagskänslan. jippijaijee!
- jag kör bil. till jobbet och tillbaks hem. det tar också tid.
- jag gör annat. tränar. lagar mat. umgås med kompisar. chillar en liten liten stund då och då. och så fick jag idag höra att jag måste lära mig att springa. tydligen har jag ingen som helst teknik. hallåå det är väl bara att springa och se vem som är snabbast?? fast jag är inte snabbast. men jag orkar springa ganska långt ändå. hursomhelst borde jag tydligen börja träna på det med.
- och så har jag inte så mycket inspiration. faktiskt. det är sant.
nu ska jag jobba vidare. det här var mitt första blogginlägg från jobbet. livin' on the edge.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0