till min utväxt:

idag är det sista dagen du och jag hänger.
vi har haft så himla mycket skoj, men nu är det dags för dig att försvinna.
jag tackar dig för den här tiden.
även om vi haft så mycket roligt så måste jag erkänna att jag inte kommer att sakna dig.
tack och hej, leverpastej.
klockan 15 besöker jag min favoritfrisör javier och sen är du bara ett minne blott.
risken finns att jag även får säga adjö till en stor del av mitt hår. förhoppningvis är det inte så slitet som jag är rädd för. spännande. jag har ingen klar bild av att hur det ska bli. vet inte exakt vad jag vill... vi får väl se hur jag ser ut ikväll. livin' on the edge!
hursomhelst kan vi nog konstatera att idag kommer jag blir fräsch(are, iaf). najs!! lagom till att jag åker till finland imorn bitti.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0