äää men va fään

fick feedbäck på min ekonomi artikeln. Den sög tydligen mer än vad jag trodde den skulle göra. Så nu har jag wikipediat lite och slängt in lite av det i min artikeln. Riktigt journalistiskt! Hoppas Forsberg inte läser min blogg för hon skulle nog anmäla mej till journalist polisen och hon fick veta vilken glidarlirare jag är. Btw, så såg jag att hon att hon fortfarande inte ändrat mitt betyg på medieanalysen. Jag har alltså fortfarande G fastän Hanna (som jag skrev b-uppsatsen med) har ett VG. Förtjänar jag inte också ett VG då kanske? 

Karin och jag (mest karin) har tittat på "systrar i jeans andra sommaren". En tjejs mamma får barn och karin vänder sig om och frågar mej; tror du helt seriöst att alla mammor känner att deras barn är det vackraste dom har sett fast barnet är fult?

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0