är jag helt dum i huvudet eller?

Varför åkte jag till Primark när det är lov? Där stod jag då, med halva holland och brottade mej fram till det jag skulle köpa. Prova kläderna gick inte ens att tänka på så de va bara att chansa. Köpte mej lite toppar med färg! och också ett par sandaler och lite färgglada smycken.

Nu är jag hemma igen och jag är trött. Jag har fått i läxa av Greg (min chef i sommar) att ja ska lyssna på en massa radioprogram. Men ja orkar typ inte det.. så jag har ångest över de typ hela tiden. varje dag. varje sekund. Därför borde jag faktiskt lyssna på shower idag så har jag gjort något vettigt. Jaja, okej jag gör väl det då.
Efter det är det uppsatsskrivande som gäller. Yääs.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0