dagens

idag har jag...
- knackat på hos karin cirkus tre gånger. varje gång har hon varit naken. 
- sett ett avsnitt gossip girl. mmm!
- cyklat på vattnet. och sen glidit på vattnet medans janneke och rick cyklade. och ätit m&m också. 
- sett barnen spela alice i wonderworld lr vad sagan nu heter. 
- köpt billiga grönsaker på holländska. oj vad jag kommer att sakna markanden!! och oj vad bra det är att vara svenskfinsk blondin på marknaden. man behöver inget rabattkort för att man är ett stort rabattkort. och snål och fattiglapp som jag är så är det bara gött. 
.
idag kommer jag att...
- ha på mig sjukt snygg klänning/väst/plagg. den har så mycket möjligheter att det vore fel att kalla den enbart för klänning. 
- sjunga "det var en gång en liten fågel ja han bodde på landet och roger hette han" och "vad gör vi nu kör vi vad gör vi nu kör vi" för att ikväll är det äntligen dags för vår svenska förfest som kan bli allt från succee till riktig stor pannkaka. först var över 70 pers bjudna men sedan har jag varit så elak fast ändå smart att jag då och då raderat folk från listan och nu är det inte så många längre. och så har vi sagt ett ord om festen till någon. så vi får se, kanske dyker det inte upp någon alls! men skitsamma, då kör jag, karin, janneke och jörgen och stefan som skulle komma. och sjunger "det var en gång en liten fågel..."
.
rätt så najs vad! /hanna

Kommentarer
Postat av: karin

jag diskade toppless innan och var helt övertygad på att du skulle komma och störa. men jag gissar att du har fått tillräckligt med naket för en dag.

2011-05-14 @ 20:26:50
URL: http://blogbykarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0