den sista dagen

Jag har sovit riktigt crappy inatt. Drömde att Vinny kom hem och härjade. Vaknade upp skittidigt och fattade inte riktigt om jag drömt eller inte.. 

Huvudvärk har jag också och skulle helst lägga mej en stund igen MEN det ska jag inte för jag ska packa. Yääs!
Ska se om jag kan organisera min garderob i sopsäckar. 
Efter det ska jag skriva en leksaks artikel och lyssna på lite radioshower. Sen kanske jogga också.. om huvudvärken försvinner vill säga. 

Sen kan jag ju tillägga att jag smörjde in mitt hår med kokosfett igår (Hannas tips) men mina toppar är nog så pass dåliga att inte ens kokosfett fastnar för mina toppar ser fortfarande lika skabbiga ut.. de blir helt enkelt att gå och klippa sig då.. snark!

Groetjes Janneke 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0